вторник, 23 февруари 2010 г.

Пак за пушенето

Пушач съм и не искам да ги отказвам. И все пак – по-добре отрежете опашката на кучето от раз, а не на части! Стига с това „иди ми – дойди ми”!
Казвам го, и веднага се сещам колко крайни могат да бъдат непушачите и ме е страх, че ще ни направят по един прозрачен куб на улицата „за пушене” и ще ни натикват там – за назидание на минувачите...
Миналата седмица вече имах случай в ресторант да ми каже една от компанията, че предпочита да не пуша. И понеже винаги се чувствам виновна за здравето на пасивните пушачи, не пуших. Следващата среща на групата обаче мина без мен. Не може само едната страна да прави компромиси, а другата да те праща при минусови температури на улицата.
Трудно се правят компромиси, така че май направо ще се разделим...
Но вместо двете непримирими групи - про и анти - да се карат, да си влиза в сила законът и да отрежем от раз опашката на кучето.
Ето един, който пуши на позволените за това места:



Update: хахаха, атаката е повсеместна, обидите - от всякакъв род, дори и нАучните изследвания доказват, че пушачите са втора (трета?) ръка хора. Чуйте това: Резултатите от проучването показват, че индивидите с по-нисък интелект са по-склонни да пушат

Няма коментари:

Публикуване на коментар