вторник, 16 ноември 2010 г.

Интелигентност според Орео

В двете реклами диалогът е един и същ.
В рекламата за Румъния детето е поне с две години по-малко от момчето в българската. Верно е, че ситуацията и думичките повече съответстват на възрастта на „румънчето”.
Означава ли това, че българските деца се развиват по-бавно или пък са по-тъпи?
Според Орео? Още повече, че детето в рекламата за България разлива млякото (и моториката по-бавно се развива: една чаша не може да пренесе до масата!), а румънчето, макар и малко – не.
Таткото пък в българската реклама е по-млад от румънския татко.
Значи нещо се случва с българчетата и те с времето наваксват закъснението и съзряват за мисълта и отговорността за семейство и деца по-рано от румънците.
Според Орео.

Реклама Bg


Реклама Ro

Няма коментари:

Публикуване на коментар