събота, 1 март 2014 г.

Океан Ельзи - Відпусти - Пусни ме

Відпусти

Я вважав би, що ти білий день без дощу,
Але сльози на твому обличчі.
І сказав би тобі: "Не моя, не моя",
Тільки ти не пускаєш мене.

Я вважав би, що ти тиха ніч без зірок,
Але сяють твоі ясні очі.
І сказав би тобі: "Ти лиш сон, тільки сон," -
Але ж ти не пускаєш мене.

І вважав би, що ти пелюсток на весні,
Але ж ти не зівянеш ніколи.
І казав би тобі: "Ти моя, не моя",
Ла-ла-ла-ла-ла-ла-ла-ла-ла-ла.

Приспів:
Відпусти, я благаю відпусти,
Бо не можу далі йти я.
Відпусти, я благаю відпусти,
Я не хочу більше йти.

Відпусти
Відпусти
Відпусти

Пусни ме

Бих те приел за светъл ден без дъжд
Но по лицето ти има сълзи
И бих ти казал: "Не си моя, не си моя"
Само че не ме пускаш.

Бих те приел за тиха нощ без звезди
Но очите ти сияят.
И бих ти казал: "Ти си само сън, само сън"-
Но ти не ме пускаш.


Бих те приел за пролетно листо,
Но ти никога няма да увехнеш.
И бих ти казал: "Не си моя, не си моя"
Ла-ла-ла-ла-ла-ла-ла-ла-ла-ла.

Припев:
Пусни ме, моля те, пусни ме,
Защото не мога да вървя по-нататък.
Пусни ме, моля те, пусни ме,
Не искам повече да вървя.

Пусни ме
Пусни ме
Пусни ме


Няма коментари:

Публикуване на коментар