петък, 15 юни 2012 г.

Чак не знам какво да кажа...

Кремъл „преформатира” стратегията си в областта на младежката политика. Например работата по изграждане на младежката политика в междунационален аспект на правителствено ниво ще поеме специален комитет, който ще бъде ръководен от члена на президиума на „Конгреса на руските общини” и помощник на вицепремиера Дмитрий Рогозин Александър Босих (Александр Босых).

7 ярки изказвания на младия политик:

1. За националността и междунационалните бракове
„Да, аз идентифицирам себе си на първо място като руски човек. За мен Русия, руската земя са по-важни от всички останали, взети заедно. За мен руския народ/нация е по-важен от останалите. И аз искам процъфтяване, ръст, развитие за своя народ. Да, аз искам децата ми да са руснаци и никакви междунационални връзки не приемам.”
2. За изпадналите
„Може би трябва да въведем категория хора, които не е нужно да поддържаме, няма смисъл да ги спасяваме или да осъждаме престъпленията срещу тях? Да не оправдаваме и да не се радваме (законът не позволява това), а просто мълчаливо да одобряваме.
Например, проститутките. Нещо, понякога много полезно (сам не съм ползвал, но за сваляне на напрежението приятелите ми понякога наемат). Това не е жена – това е предмет. Нещо повече – тя позори званието жена. И ако тя е рускиня или славянка, ще съм за това... тя да престане да позори жените. Какво ли не може да се случи с нея. В тоя кюп слагам всякакви боклуци като Ерофеев, всичките правозащитници, педита, извратеняци, толерасти, наркомани, хронични алкохолици и т.п. Реално има много хора, редом с които те е срам да живееш, които позорят самото звание човек. И ако законът не ми позволява аз самият да изчистя този боклук – защо аз да не „не забележа”, че някой друг го е изчистил?
3. За хората паразити
„С лекота мога да ритна циганка, която проси, които мамят хората, продават дрога и крадат. Да плюя в мутрата на проститутка. Да напръскам с газ бездомник в очите, да не ми смърди и да не разпространява зарази. Всичко това е боклук, тези хора изначално са паразити, врагове.”
4. За нападението върху журналиста Сергей Асланян (Маяк, Ехо Москвы)
„При цялото ми негативно отношение към исляма и някои негови представители, разбирам онзи, който нападна Асланян.”
„Някой вижда проблем в това, че мюсюлманите колят журналисти. А може би проблемът е в това, че ги колят само мюсюлмани? На мен като православен ми е обидно да изоставам. На кой му е жал за това лъжливо създание, не мога да разбера? Да свикват да отговарят за думите си.
5. За нападение върху автобус с гей активисти
На жителите на Питер [Санкт Петербург] - респектище! Юнаци!
6. За сбиването с момиче по време на акция за защита на Pussy Riot
„На близък човек си подаваш бузата, а тя по никой начин не ми е близка, затова я ударих.”

„Същество в маска, одобряващо феминизма” (за Pussy Riot)
„Задачата е да смажем гнъста! Или държавата ще изпълнява работата си и ще защитава гражаданите, или ще подтиква съзнателните граждани да защитават своите ценности, заобикаляйки закона. Сами ще са си виновни!”
7. За търпимостта
„Най-глупавото, най-предателското по отношение на своята вяра и предците, което може да направи руският православен – това е да прояви търпимост към либералната паплач!”

Източници:
Линк
Линк

Няма коментари:

Публикуване на коментар