сряда, 3 март 2010 г.

Bg асансьорът и Bg журналистиката

В майчин дом падна асансьор с 12 души. Всъщност, ако сметнем и бебетата на 9-те бременни жени (едната носела близнаци), хората стават 22-ма. Аз, разбира се, съм щастлива, че няма загинали. Но когато цяла вечер по всички видове медии журналисти упорито ми обясняват, че всички са в добро здраве, защото за късмет всички били в последните месеци на бременността си, почвам силно да се изнервям.
Представяме ли си какво значи да изкараш последния най-труден от всяка гледна точка месец преди раждането на детето с гипс, какво значи да раждаш с гипс, какво значи да се грижиш за бебе – да го кърмиш, да го къпеш - с гипс?!
Bg журналистиката явно беше получила указания от някъде да не нагнетява лоши чувства и отиде в другата крайност – да отрази случката като дреболия. Дори не прибегна до иначе така любимите вопли за това как в навечерието на големи празници у нас винаги се случва нещо лошо, прокълнати ли сме и т.н.
Днес едното от асансьорните бебета е изродено, тежи 1,8 кг, дават му лекарства за развитие на белите дробове... Никой не споменава израждането има ли връзка с вчерашния инцидент.
Пък и днес имаме нови новини и нови указания да изпълняваме.
Вярвам, че в „Майчин дом” са истински притеснени. Но вместо да се тюхкат, да вземат да поемат денонощно обгрижване на асансьорните бебета в домашни условия до момента, в който родителите им започнат да се справят сами.

2 коментара:

  1. в кой асансьор се возят 12 души?!? да съм ги карал да се бутат всичките вътре, като на всеки асансьор пише макс 5 души?!?

    ОтговорИзтриване
  2. И аз не съм ги карала, ама я си представи, че всичките са неграмотни или слепи и не могат да прочетат какво пише. Те затова хората не разчитат много на човешкия ум и разум, ами правят разни приспособления да не тръгват пущините, като са претоварени. С монтажа стрували 400 лв., казват, тия "стоппери".

    ОтговорИзтриване