четвъртък, 11 март 2010 г.

Че всички сме полудели, спор няма. Ама някои...

Разглеждам си аз блогове, и попадам на изказване. Явно всичко тръгва от скандалното представяне на скандалната нова поетична книга на скандалния Мартин Карбовски (покрай което научих, че и у нас, О, Боже, най-сетне, изпонАдахме се, подмладяват вагини и усъвършенстват Ж-точки, три пъти ура). Бидейки от друго поколение (или може би не?) и във връзка с празника на жената, който събуди най-доброто и женствено в мен, бях впечатлена, озадачена, да не кажа, слисана.
Отговорът на хвърлената ръкавица е мигновен, светкавичен и саблен.
Привеждам двата цитата (всеки изписан в нейния си блог), формиращи разговора, за да почувствате и вие яснотата на мисълта, силата на аргументите, красотата на логиката...

Едната страна казва:

Чета този постинг http:/ /milenafuchedjieva.blogspot.com/2010/03/blog-post_08.html
и по-точно коментарите отдолу и се опитвам да разбера:
1. против какво протестира, след като си снима сама циците и ги пусна на ниска резолюция в книга със слаба поезия? Знае ли, че жестове като нейния и като на госпожа “стрийптиз”, правят за смях и мен без да имам техните мераци да съм обект на еротични желания, а и без да имам техните, хм, стрии?
Освен това, Фучеджиева, ти не правеше ли мили очи на тези същите “поети”. Аз избягвам дори да ги критикувам, за да не “обера” нещо от “известността” им, толкова ме е гнус. Защо не направиш и ти същото?

Другата страна отговаря:

горката недоснимана писателка. ми да си си снимала и ти циците, а ако искаш висока резолюция, може да ти ги покажа на живо.
ако те карам да се чувстваш злепоставена, означава, че съм там където искам да бъда, защото освен, че съм феминистка, съм и садистка към тъпанарки и тъпанари.
не правя мили очи на поети, нито ги плюя без повод, а казвам каквото ми се казва и както ми се казва.
досадна мухо постоянно кръжаща около всяко мое ядене, а после лайно, винаги ще бъдеш антураж.


"Раскрепощенная женщина - строй социализм!", Страхов-Браславский А. И., 1926
Превод за младите: Разкрепостена жено, строй социализма!


Update от днес: Задочният разговор продължава. Овен двете пряко замесени може би само аз следя развитието на интригата. Адски ми е забавно. Чакам да видя до какви висоти ще стигнат участниците.
“грозна женка” (със съкращения)
Колкото е по-арогантно пропагандното вуду, толкова по-ефективно е то, а това не само го има отдавна в Бухай, това останалият свят не може да го е научил от другаде, освен от Бухай! Едно малко и на пръв поглед незначително наблюдение от всекидневния живот в полза на твърдението ми: повечето бивши апаратчици и деца на бивши апаратчици отдават предпочитание на попрището на Спектакъла (медии, мода, реклама). Случайно ли е това? Заради лекотата и доходността на професията? Или защото връзката с реалността на всеки един от нас и самоутвърждаването му минават през филтъра на Привидността (медиите, модата, рекламата). Реалността е не друго, а тъкмо това, което медиите-модата-рекламата покажат. И интересно, че колкото по-грозна женка е тази реалност, толкова по-упорито медиите-модата-рекламата твърдят, че тя е красива. Не е нужно дори да е умерено грозна, спокойно може да бъде и страшилище!
Вярно, че понякога вудуто е доста lame. За да прихване, му трябва и lame публика.

Update пак днес, от фейсбук (явно) през блог – с незначителни съкращения. Тук освен двете дами, познати ни до този момент, на сцената излизат нови образи – един гениален скандален поет, един фотограф феминист, и един, който се подвизава с женско име – де да знам, и тя може да е някой гениален творец български. Ах, цялото ми воайорство тържествува! Не спирайте, о-ще! о-ще! о-ще!
Днес получих следното под формата на лично съобщение от една позната, намираща се в момента в североизточната част на Америка. (ахтунг! лексиката надхвърля някои норми, така че си плюйте в пазвата ако ще четете)
”горката недоснимана писателка. ми да си си снимала и ти циците, а ако искаш висока резолюция, може да ти ги покажа на живо. (...) ... винаги ще бъдеш антураж.
Updated 5 hours ago • Report Note
4 people like this.
Тома Марков за кого е това? кой те разгневи?
5 hours ago
Zorka Tumbakieva не знам защо толкова ми харесват хапливите ти думи
5 hours ago
Milena Fuchedjieva ами разгневила, само я бъзикам, правя се на гневна:) кой може - малко, черно, женско, пише, от бургас - що е то?
5 hours ago
Milena Fuchedjieva садисткааааааааааааааа на голяма метлаааааааааааа, ураааааааааааа.
5 hours ago
Milena Fuchedjieva целувам ви всичко поотделно преди да сте станали много:)))
5 hours ago
Zorka Tumbakieva и аз искааааам
5 hours ago
Milena Fuchedjieva е и ти си включена, не само мъжете и мъжете-поети:)
4 hours ago
Тома Марков о, разбрах. Райна ли? хахахахахахахахахаха!!! Обичам Райна като мед… хахахахахахаха
4 hours ago
Milena Fuchedjieva еми коя друга? има ли по-злобно същество в българската литература? няма. поне в едно нещо ще е първа и недостижима.
4 hours ago
Тома Марков хахахахахахахахаха! хохохохохохохохо. Райна!
4 hours ago
Тома Марков държа да отбележа обаче, че въпреки всичко, има един текст които много харесвам. нарича се МЕСО.
4 hours ago
Milena Fuchedjieva никога не съм казвала, че няма талант и никога няма да го кажа, каквито и говна да ми натресе на главата.
4 hours ago
Тома Марков рабирам. и аз съм така относно нея.
4 hours ago
George Neykov mnogo se izkushavam da se vklucha v toya razgovor,ama nali ne sum pisatel,shte si zatvorya chekmejeto….
3 hours ago
Milena Fuchedjieva да, ама си фотограф, така че казвай:)
3 hours ago
George Neykov i pri tova feminist:-)…
This is one take on the subject;
G.B.Shaw said: Never wrestle with a pig. You just get dirty, and besides, the pig likes it.”
3 hours ago
Milena Fuchedjieva аз обичам да ям плячката/прасето след като съм го победила. никакво вегетарианство, само кръвожаден феминизъм. а ти, че си феминист е напълно разбираемо, защото си умен пич.
2 hours ago
Нали не живее в България, познатата изпратила ми съобщението, има утопичната представа, че мога да озаптя тази простотия в съда. Не, не мога. В България тази простотия се вихри из най-публичните медии. На нея й се плаща. Тя е на почит! Тя е мода. А иначе, разбира се, че повече от половината дращещи по медиите трябва да бъдат отправени незабавно към наркоманските клиники и изтрезвителното. Ако има само качествени текстове, народът ще се успокои и ще престане да псува, ще се види принуден да мисли пък току виж видял и решение на проблемите.
Изобилието на отрепки в медиите и произвежданата от тях жълтевина, май ще се окажат най-добрата от всички цензури! (лонг лайв Маркузе!)


Е, не тези са неуморими! Егати егАта*, егати чудото! 100 000 бебета се родиха по света, 100 000 отидоха на по-доброто място, а тези още се коментират. Последен update, защото и аз умрях, и предсмъртните ми думи бяха: Благодаря ти, Господи, че не съм Бг творец интелектуалец! Дали не ме е било срам да публикувам това възраждане на епистоларния жанр? Не. Всъщност малко. Но не защото съм събрала на едно място онова, което иначе е разхвърляно на 2-3 места, доста лесно откриваеми, дори ако не ги търсиш. Но, съгласете се, драматургията куца.

недоснимана писателка 2.0
ха! недосниманата писателка е посъветвана от нейна позната - от чужбина, не от бургас или от софия! - която копи/пейства разговорите ми във фейсбук, да ме съди. ако познатата наистина е от чужбина, би трябвало да знае, че никъде няма споменато цялото име на недосниманата писателка и няма и да бъде споменато. то не ни е интересно. тя ще продължава да кръжи анонимно и да създава мноооого лек …

* множествено число от „его”

Няма коментари:

Публикуване на коментар